game PlayStation 3 » Day of Destruction Box Cover
views 2,387   favorites 0  


Day of Destruction box cover
By avatar cmt 5 on August 12th, 2006
print No Printable Available

comments Day of Destruction Box Cover Comments


Comment on cmt's Day of Destruction Box Art / Cover.

avatar
Mist 37 [ 1 decade ago ]

ROFL! Heh, haha, This is priceless! The summary is hilarious. Don't you think that the summary is kind of a run-on? Congrats, 1/5!

[ Reply ]


avatar
LnknPrkDude 8 [ 1 decade ago ]

the grammar on the back isnt very good. you only messed up on the tense of verbs and spelling.

[ Reply ]


avatar
treesquirrel12 5 [ 1 decade ago ]

ummm the back of the box is a big old spoiler.
"you spring into action and DEFEAT THEM"
anyways i dont like the back 1:cause its bland
and 2: i see a pic from an old box (call of duty 3) and a cutout of a section on the front.
anyway keep it down to atleast 1 box every other day. 2.5/5

[ Reply ]


avatar
treesquirrel12 5 [ 1 decade ago ]

*2/5 hit an extra button

[ Reply ]


avatar
Mist 37 [ 1 decade ago ]

It's always the underdog, that nobody expects to know how to handle themselves, to come out of the closest, and is ready for action. Yeah, how original...

[ Reply ]


avatar
treesquirrel12 5 [ 1 decade ago ]

#5, yep we've seen them all scientists stopping expierements, anti-heroes as zombies and aliens.
the story in this game is no suprise, just give it up cmt your box arts aren't really good.
(mine aren't usually great but there better then this)

[ Reply ]


avatar
cmt 5 [ 1 decade ago ]

be quiet man

[ Reply ]


avatar
WickedGamer1 37 [ 1 decade ago ]

hahaha
be quiet treesqirrel! this is good and better than yours okay
:p

[ Reply ]


avatar
LnknPrkDude 8 [ 1 decade ago ]

dude, he just joined not too long ago, give him advice, not low fuggin self esteem, haha...c'mon treesquirrel

[ Reply ]


avatar
cmt 5 [ 1 decade ago ]

thanx guys and I give wicked gameri credit for the template

[ Reply ]


avatar
HellKnight 27 [ 1 decade ago ]

this is bad even for MS Paint, sorry its the truth

[ Reply ]


avatar
Radioactive Bob 38 [ 1 decade ago ]

#3 "atleast 1 box every other day"
look who's talking...
Anyways, the grammer is definitly not the best, but the front isn't TOTALLY bad. It's nothing extordinary, but it isn't too bad either.

[ Reply ]


avatar
Oversoul 1 [ 1 decade ago ]

this is like borderline mav_wolf quality. wtf cmt your pretty good. wat happend?

[ Reply ]


avatar
Kwik 1 [ 1 decade ago ]

I lol'd hard. Maybe he/she doesn't know english that well?

[ Reply ]