game Nintendo 64 » The Legend of Zelda: Ocarina of Time Box Cover
views 12,487   favorites 83 (?)  


hall »

The Legend of Zelda: Ocarina of Time box art cover
By avatar YoshiStar 46 on December 14th, 2008
print No Printable Available

comments The Legend of Zelda: Ocarina of Time Box Cover Comments


Comment on YoshiStar's The Legend of Zelda: Ocarina of Time Box Art / Cover.

avatar
Karma 33 [ 1 decade ago ]

Holy crap, you are God.

[ Reply ]


avatar
gamerking 43 [ 1 decade ago ]

absolutely amazing!

and nice avatar, karma. :)

[ Reply ]


avatar
YoshiStar 46 [ 1 decade ago ]

Soo, I decided to make an Ocarina of Time Collector's Edition box for a couple of reasons :

1) I love the game
2) Ocarina of Time is a fantastic game, so I think it deserves a box that looks better than the original plain brown one.

Okay, a little info. This box is really really high quality. Much more than my other boxes. It might be tough to look at when you view it full size, haha, but please, look at it like that, as it looks much better.

I made the template myself completely except for the N64 logo.

About the design - I tried my best to make it dark, mysterious, and epic at the same time. The epic part didn't go too well, though ... I mixed the blue and red colors on the front cover so it'd look more like a Collector's Edition.

Logo is made by me. If you want it, it'll be going in my logo thread in the resources as soon as I get the chance to put it in there.

Hmm, that's about it! Hope this makes up for my terrible Wario box XD

( By the way, I wonder if you guys can notice something really really ugly and something really really unwanted but still there somewhere near the upper left part of the image )

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
crazyjp 33 [ 1 decade ago ]

I can't decide which is more Epic,Yoshistar,Or the box.

[ Reply ]


avatar
Karma 33 [ 1 decade ago ]

#3, Don't diss Tingle man, he's awesome.

[ Reply ]


avatar
TwistedTinkerToy 43 [ 1 decade ago ]

It's amazing, as always, but the back doesn't seem very Zelda-ish.

Amazing logo.

[ Reply ]


avatar
hsoldier 44 [ 1 decade ago ]

Wow

[ Reply ]


avatar
YoshiStar 46 [ 1 decade ago ]

#6, Thanks! I thought back was as un-Zelda-ish as the front, but, hm, yeah, guess the the text and all is a bit odd for Zelda games ...

[ Reply ]


avatar
Star89er 32 [ 1 decade ago ]

I don't even know how I noticed this, but I lulz'd at the text at the bottom-left corner of the back.

Oh yeah, also this pwns.

[ Reply ]


avatar
YoshiStar 46 [ 1 decade ago ]

#9, It's on my other n64 box as well, haha. Something similar is even on my first DS box, too. xD

[ Reply ]


avatar
[email protected] 37 [ 1 decade ago ]

HOLY SHIT! THis is amaaazing! i really like the colors ! fav!

[ Reply ]


avatar
sd1833 47 [ 1 decade ago ]

Wow, nice one. I especially like the front.

[ Reply ]


avatar
tleeart 45 [ 1 decade ago ]

It's so unlike your previous color schemes! You do dark colors great, too! I first saw the logo, then the box. I really have the urge to try another Zelda box now.

This is really great. Love the template, Yoshi.

[ Reply ]


avatar
Drakxxx 46 [ 1 decade ago ]

Superb work as always!

[ Reply ]


avatar
ClonedX 35 [ 1 decade ago ]

My favorite game of all time.

Get it? time = Ocarina of Time

lame :p

[ Reply ]


avatar
CengizMan 29 [ 1 decade ago ]

I feel myself always such a noob when I look at your boxes! *lol*

[ Reply ]


avatar
Geno 38 [ 1 decade ago ]

There has to be something in the rules about being this good for consecutive days.

[ Reply ]


avatar
Lenny819 38 [ 1 decade ago ]

this is beutiful, and damn did you make that logo.

[ Reply ]


avatar
Spiderpig24 47 [ 1 decade ago ]

Congrats on the HOF

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
YoshiStar 46 [ 1 decade ago ]

Whoa, that was fast! Thanks guys!!

[ Reply ]


avatar
afifan000 44 [ 1 decade ago ]

congrats on the awesome HoF!

[ Reply ]


avatar
shadysaiyan 41 [ 1 decade ago ]

Nice box, idk what people see in the LoZ series though, to me, it was pretty boring.

[ Reply ]


avatar
theredlight 18 [ 1 decade ago ]

great game, great series, great story, great box.

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Cerium 43 [ 1 decade ago ]

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAv

[ Reply ]


avatar
Ray Blade 40 [ 1 decade ago ]

I hate you with immense intensity.

Srsly though, this is awesometastical.

[ Reply ]


avatar
Ladykiller 42 [ 1 decade ago ]

I luvvit!

[ Reply ]


avatar
MF29 34 [ 1 decade ago ]

Great.

[ Reply ]


avatar
AlexAnyways 1 [ 1 decade ago ]

nice!!

[ Reply ]


avatar
Arkatox 1 [ 1 decade ago ]

Another favorite to my collection.

This time, since I've seen so much of your awesome work, I'm also favoriting the author! Congrats, YoshiStar!

[ Reply ]


avatar
KickassYoshi 4 [ 9 years ago ]

You are truly a boxart legend. 10/10

[ Reply ]


avatar
D_Nikolaos 25 [ 7 years ago ]

I love this box, but I have to say my favorite part of this has to be the cartridge. I know it kinda sounds lame, but I love the stand-out feel I get from it, I could just imagine it alongside my other N64 games and keep thinking to myself, "That is THE BEST game in my entire collection."

+Fav 10/10

[ Reply ]