game Nintendo DS » NEW Super Mario Bros. Box Cover
views 9,689   favorites 50 (?)  


hall »

NEW Super Mario Bros. box art cover
By avatar Skyrunner 33 on September 8th, 2008
print No Printable Available

comments NEW Super Mario Bros. Box Cover Comments


Comment on Skyrunner's NEW Super Mario Bros. Box Art / Cover.

avatar
Chibi Cloud 25 [ 1 decade ago ]

Very nice! Text is kind of hard to read in some areas, but who cares, really. :P Good job. ;D

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 1 decade ago ]

First collab :D

Sentry and I were bored so we decided to do create a collab, and I hadz fun!

Credit to Creativeuncut for artwork, and well...Sentry for temp.

Oh, and just so there's no WHO MADE FRONT???!!! WHO MADE DA BACK!!!!! I made the front, and Sentry did back and presentation. :p So, yeah, enjoy.

#1 You're fast, thanks.

#3 LOL and hey... now's your chance...oops i knew that cred to numero for temp.

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Sentry 45 [ 1 decade ago ]

Actually its numerobetically's temp

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Drakxxx 46 [ 1 decade ago ]

Terrific work gentlemen! This is extremely pleasing to the eye.
I like this a lot better than the actual box.

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 1 decade ago ]

#4 Thank you Drakxxx!

[ Reply ]


avatar
ClonedX 35 [ 1 decade ago ]

thats a great box.

EDIT: mario kart nao :P?

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Apollo 41 [ 1 decade ago ]

Sky, that front is very nice, one of the best I've seen you do.

[ Reply ]


avatar
super-mega-hyper-sonic 40 [ 1 decade ago ]

yes!

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 1 decade ago ]

Thank you all guys! And thanks for the favs!

[ Reply ]


avatar
SilentMan101 43 [ 1 decade ago ]

I <3 This!

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 1 decade ago ]

#10 Thanks!

[ Reply ]


avatar
afifan000 44 [ 1 decade ago ]

this is actually a really nice box

[ Reply ]


avatar
Drakxxx 46 [ 1 decade ago ]

#7 Agreed. The front really showcases your abilities Sky. The design and composition are very effective. I would like to see this get more attention.

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 1 decade ago ]

#13 Thanks means a lot.

[ Reply ]


avatar
Venom1 12 [ 1 decade ago ]

fav

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 1 decade ago ]

#15 Thanks. Good to have you back.

[ Reply ]


avatar
Venom1 12 [ 1 decade ago ]

#16, Ohyeah it is

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 1 decade ago ]

#17 Oh yeah keep bumpin. :p

[ Reply ]


avatar
Venom1 12 [ 1 decade ago ]

#18, Come again? xP

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 1 decade ago ]

#19 Ok seriously I dont wanna look like a n00b stop bumping :p

[ Reply ]


avatar
axel_master 29 [ 1 decade ago ]

lovely box! faved and author fave!

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 1 decade ago ]

#21 Thanks, but you didn't do either. >_> [/n00b]

[ Reply ]


avatar
axel_master 29 [ 1 decade ago ]

22# stop calling me a noob, ill call you a boob :P
faving now

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 1 decade ago ]

#23 i was calling myself a noob, noob. :p

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Ray Blade 40 [ 1 decade ago ]

You should seriously make a printable.

[ Reply ]


avatar
billyman31 40 [ 1 decade ago ]

man how did i miss this.

[ Reply ]


avatar
Dario 23 [ 1 decade ago ]

looks nice 5/5

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 1 decade ago ]

Thanks.

[ Reply ]


avatar
aC.Sleet 25 [ 1 decade ago ]

wow, great job guys!

[ Reply ]


avatar
ChuckECheese123 31 [ 1 decade ago ]

Awesome guys :D

[ Reply ]


avatar
nothing94 35 [ 1 decade ago ]

This is great, you guys! :D 8.6/10 +fav

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 1 decade ago ]

Thanks guys.

[ Reply ]


avatar
Higashi89 47 [ 1 decade ago ]

Great box, an excellent work from an excellent artist.

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 1 decade ago ]

Wow thanks Higashi :)

[ Reply ]


avatar
Higashi89 47 [ 9 years ago ]

It's odd... I mean, it has 46 favs right know, and there's a bunch of other boxes in the HoF with less than that of favs.

Never undestood it. But I wish you luck, I almost feel it appearing on the main page =)

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 9 years ago ]

I knooow like what I've seen boxes with like 23 favs or so get in but I guess it has to do with the rank of the person who favs. Hahaha but if this does get in, and I get to rank 7, I will make boxes again. Because I told myself once I hit rank 7 I will make a lot again but that won't happen unless this gets in!!

[ Reply ]


avatar
Higashi89 47 [ 9 years ago ]

#36, So... let's say I have rank 11 (the blue rank), if I fav it while I'm in this rank, this would already be in the Hall?

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 9 years ago ]

I don't know...all I know is that I was just viewing one of Brettska's old boxes and there was 32 favs and only two blue rank faves..so I don't know how this isn't in xD

[ Reply ]


avatar
Bastart 48 [ 9 years ago ]

#38, It think it's because of that one guy called 'MARKER'
which I never really seen around here lately :/
He makes or breaks your box, with his kind of rank.

so, it's basically all about ranking power.
Zero and low rankers, don't really make an HoF box (maybe a 100 of them would?)

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 9 years ago ]

Yeah he's like rank 17 right? He's worth about 4 favs lol :P

[ Reply ]


avatar
Higashi89 47 [ 9 years ago ]

MARKER is like... the poker's version of "All-In"

[ Reply ]


avatar
Bastart 48 [ 9 years ago ]

#41, lol

[ Reply ]


avatar
Higashi89 47 [ 9 years ago ]

Mission Acomplished. Let's go home, guys

[ Reply ]


avatar
waterlordo 33 [ 9 years ago ]

#43, Loll, Agreed. :P

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 9 years ago ]

Lol omg when the home page loaded I screamed.

Go home guys, to your families, to your friends, BE FREE!!!

WE DID IT!! hahahaha but seriously thank all of you!

[ Reply ]


avatar
twoxT 34 [ 9 years ago ]

Congrats man! :D
I was waiting for this to get HoF.

[ Reply ]


avatar
Ronthis the Werewolf 39 [ 9 years ago ]

Gratz!

[ Reply ]


avatar
stevencho 43 [ 9 years ago ]

Haha almost exactly two years later. Nice job.

[ Reply ]


avatar
Skyrunner 33 [ 9 years ago ]

#48 Thank you but actually....3 xD

[ Reply ]