game PlayStation 2 » God of War II: Collector's Edition Box Cover
views 6,294   favorites 69 (?)  


hall »

God of War II: Collector's Edition box art cover
By avatar qwerty334 44 on March 24th, 2008
print No Printable Available

comments God of War II: Collector's Edition Box Cover Comments


Comment on qwerty334's God of War II: Collector's Edition Box Art / Cover.

avatar
qwerty334 44 [ 1 decade ago ]

(Okay, so first of all, please don't go bashing on me about using an unofficial template and not putting legal info or the official ESRB logo. This is a Collector's Edition.)

For this box, I wanted to portray the epic, brutal, bloody feel of God of War II.
Looking back at my first box, I can truly say I've improved not only at Photoshop, but also at my artistry.
I think. XD
I love critisism, comments, and faves.

[ps] I know there's been a lot of God of War boxes lately.. but I started this way before the trend.
[ps2]<-(haha) View in full please. ;)

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
alldreamsfalldown 49 [ 1 decade ago ]

I'm loving this, so stylish.. Faved

[ Reply ]


avatar
Blairy_boy 44 [ 1 decade ago ]

love the way Kratos is blended on the back, but i think his arm should be there, not just a stump! :D

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Lenny819 38 [ 1 decade ago ]

sweet

[ Reply ]


avatar
DrDoomsday 5 [ 1 decade ago ]

MMMMMKAY. +FAV

[ Reply ]


avatar
qwerty334 44 [ 1 decade ago ]

Thanks everybody. :D
#3- Yeah, I should fix that..

[ Reply ]


avatar
Saint 4 [ 1 decade ago ]

OH MY GOD!!! THIS IS FUCKING AWESOME!!! YOU WIN!!!!!

[ Reply ]


avatar
shadysaiyan 41 [ 1 decade ago ]

Fanfreakintastic!!! +Fav!

[ Reply ]


avatar
VGMaster 42 [ 1 decade ago ]

This is sick!!!

[ Reply ]


avatar
Nerdysimmer 40 [ 1 decade ago ]

Sick!

[ Reply ]


avatar
DeathSpawn11 47 [ 1 decade ago ]

#9-10, sick.
=P

[ Reply ]


avatar
qwerty334 44 [ 1 decade ago ]

Thanks for all the sick comments!
XD

[ Reply ]


avatar
Ladykiller 42 [ 1 decade ago ]

That's like...godly! haha, get it...godly, god of war. Ok I'm done. LOL XD

I love how this turned out, the special collector's edition feel gives the box its own distinct style. Superb job, my friend. ;)

[ Reply ]


avatar
TwistedTinkerToy 43 [ 1 decade ago ]

Noice.

qwerty
qwerty
qwerty

Sorry, it's just so fun to type.

[ Reply ]


avatar
MARKER 49 [ 1 decade ago ]

Fantastic.. love it! ;)

See you used JUST Kratos in the end! ;)

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
numerobetically 42 [ 1 decade ago ]

sweet qwerty (that is fun to type)

[ Reply ]


avatar
ClonedX 35 [ 1 decade ago ]

congratulations on the hall :)

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Ninjamojo27 37 [ 1 decade ago ]

I would have went with out the PS2 stuff logo and ESRB rating things but this shit is SICK!

[ Reply ]


avatar
qwerty334 44 [ 1 decade ago ]

Hahaha, thanks everybody.
qwerty qwerty qwerty qwerty qwerty qwerty
^Yep it is fun to type.
qwerty qwerty
Ok I'll stop now.
qwerty

MEE IZ hypErz fROM eastor KANDIE

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Ladykiller 42 [ 1 decade ago ]

haha, just how old are you exactly, 10? LOL. :P

[ Reply ]


avatar
sinfulcomplexitys 34 [ 1 decade ago ]

i leterally quit .... lol jk awsome box thoe +fav

[ Reply ]


avatar
master_general 41 [ 1 decade ago ]

192 views and it is in HoF
i like that

[ Reply ]


avatar
qwerty334 44 [ 1 decade ago ]

#20- Haha, no I'm 15. My parents just treat me like a 10-year-old. XD

[ Reply ]


avatar
sinfulcomplexitys 34 [ 1 decade ago ]

#23, lmao

[ Reply ]


avatar
Mad Spike 43 [ 1 decade ago ]

Eh... i still don't like the characters on the front =(
But overall, box looks great. And Kratos on the back cover is awsome.
+ Fav

[ Reply ]


avatar
ELCrazy 49 [ 1 decade ago ]

Beautiful.

[ Reply ]


avatar
Kizza 1 [ 1 decade ago ]

exellent case ! 5/5

[ Reply ]


avatar
Vengeance 40 [ 1 decade ago ]

WIN.

[ Reply ]


avatar
dmshaposv 47 [ 1 decade ago ]

Very well made, although I kinda feel kratos gets lost in the front cover where as he should've been the most prominent thing on it. ;)

Great work on the back, though.

[ Reply ]


avatar
aaron 24 [ 1 decade ago ]

wow. Very nice. 5/5. +fav

[ Reply ]


avatar
xIAMHUNTERx 43 [ 1 decade ago ]

Bob Saget, NOW I know why mine didn't get as much attention. >___<

[ Reply ]


avatar
qwerty334 44 [ 1 decade ago ]

Thanks for the stunning comments, everybody. ^___^

#29 - I see what you're saying, but that was a stylistic choice I made... If he was just in normal colors and wasn't blended, the box wouldn't have that true Collector's Edition feel.
#31 - Is it jealousy I'm sensing? *bumps Hunter's box*

[ Reply ]


avatar
Dersnap 40 [ 1 decade ago ]

Oh...wow.

[ Reply ]


avatar
xIAMHUNTERx 43 [ 1 decade ago ]

#32, Haha, not at all, just sheer admiration. :P

[ Reply ]


avatar
f fanatic 2 [ 1 decade ago ]

qwerty is also a linkin park song

[ Reply ]


avatar
oxol 23 [ 1 decade ago ]

O.O
Fav

[ Reply ]


avatar
buddles 7 [ 1 decade ago ]

Awesome!

[ Reply ]