game Nintendo DS » N+ Box Cover
views 3,591   favorites 9 (?)  


N+ box art cover
By avatar VGMaster 42 on January 27th, 2008
print No Printable Available

comments N+ Box Cover Comments


Comment on VGMaster's N+ Box Art / Cover.

avatar
VGMaster 42 [ 1 decade ago ]

My duel box against MM111. My backs not great, but oh well. BTW, everything escept logos and template was made by me in Photoshop!

[ Reply ]


avatar
TwistedTinkerToy 43 [ 1 decade ago ]

I love this! And it's a fresh new idea! *Breathes*

[ Reply ]


avatar
Vision World 1 [ 1 decade ago ]

pretty cool. the simplistic back is actually nice in my opinion. this game looks like it has a great plot! ;) I really feal attached to the charicter, all black and stick like. ( no racisim in that comment at all) nice box i would actualy take a 2 second look at this game in the store.

in a normal box i would like cover my eyes. 4/5 and one sugjestion, cut down one the text on the back. 7 year olds would awtomaticly throw the game in the 50% off bin because they can't proses the "big" words and go buy pokemon pearl (F YOU POKEMON AHAHAHA!!!!!!)

[ Reply ]


avatar
VGMaster 42 [ 1 decade ago ]

#2, thanks

#3, actually, I copied the in-game story from the CPU N-game.

[ Reply ]


avatar
Vision World 1 [ 1 decade ago ]

yeah i heard of it. My friend ryan played it for like 5 weeks striaght. he got no sleep and died of severe photosensitive seizure last month, bless his soul. AMEN BROTHER KEEP PREACHING THAT GOOD STUFF REV!!!!11one!!!

[ Reply ]


avatar
The Forsaken 6 [ 1 decade ago ]

#3, Go jump in front of a train. Pokemon is awesome.

[ Reply ]


avatar
Vision World 1 [ 1 decade ago ]

i'm kidding i played the hell out of diamond and crystal. ( those are the best one) seriously the guys who make pokemon have crazy good minds. yu-gay-ho is a really dumb game. AH!!!!!!a blue eyed dragon thats so f-ing scary! a rayquaza freaks the hell out of me and its cool.

[ Reply ]


avatar
Ladykiller 42 [ 1 decade ago ]

This....

is the kind of game you play when you're high. haha XD Seriously though, nice job!

[ Reply ]


avatar
Vision World 1 [ 1 decade ago ]

ROFL. LK said it. I was gonna play n+ buy then i got high.... I was gonna play it much buty then i got high ba da da da ba da now i'm playing nintendogs and i know why!!!!!! Because i got high because i got high because i got high BA DAD DA! ..... ya know the afroman? .... wy do i try.

[ Reply ]


avatar
VGMaster 42 [ 1 decade ago ]

Thanks LK

[ Reply ]


avatar
Maximum 23 [ 1 decade ago ]

N is awesome!

[ Reply ]


avatar
gratzding45 1 [ 1 decade ago ]

this is a downloadable or buyable game for the xbox 360, still, god box

4.555.556.2.2/5

[ Reply ]


avatar
TwistedTinkerToy 43 [ 1 decade ago ]

#12, yeah, and it's on the DS... *Rolls eyes*

[ Reply ]


avatar
VGMaster 42 [ 1 decade ago ]

#12, link

[ Reply ]


avatar
Redhedd 13 [ 1 decade ago ]

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]